Z autorem za pan brat! - Poznajcie Ewę Pirce!



Dziś na moje dociekliwe pytania odpowiada Ewa Pirce, autorka powieści "Córka pedofila".

Tym razem niestety nie mam dla was mojej recenzji, ale mam nadzieję, że wkrótce uda mi się nadrobić zaległości czytelnicze. Książkę mam w planach od dawna i wierzę, iż niedługo uda mi się ją poznać.


Zapraszam na przepytankę :-)  




1.Zdjęcie:




2.Imię i nazwisko:  
-

3.Pseudonim:  
Ewa Pirce.

4.Wiek :-):
Chrystusowy :-) Trzydzieści trzy lata.

5.Znak zodiaku: 
 Baran.

6.Trzy największe zalety: 
Poczucie humoru, wrażliwość, opiekuńczość.

7.Trzy największe wady:
Ufność, naiwność, złośliwość.

8.Hobby: 
Czytanie, to przede wszystkim. :-)

9.Miejsce zamieszkania (miasto, miejscowość):
 Okolice Kielc.

10.Ulubiony kolor: 
 Czarny/czerwony.

11.Ulubiona potrawa:
 Rosół. :D

12.Ulubiony zespół/wykonawca muzyczny: 
 Ed Sheeran. <3

13.Ulubiony film/serial: 
 Film to "Władca pierścieni", serial "Gra o tron".

14.Ulubiony aktor: 
 Nicolas Cage.

15.Ulubiony gatunek literacki: 
 Lubię wszystko prócz horrorów.

16.Ulubiona książka:
 "Cień wiatru'', Carlosa Ruiz Zafona

17.Ulubiony cytat:
 „Istniejemy póki ktoś o nas pamięta.”

18.Autor, którego książki kupujesz w ciemno:
 Carlos Ruiz Zafon, Colleen Hoover, Brittainy C. Cherry.

19.Ulubiony bohater literacki:
 Gabriel Emerson i Daniel Sempere.

20.Książka, do której często wracasz: 
 "Piekło Gabriela".

21.Jakich lektur unikasz? 
 Przesyconych seksem, ale nie pięknymi aktami, ale wulgarnymi i obrzydliwymi scenami.

22.Trzy przedmioty, które warto zabrać na bezludną wyspę:
 Wzięłabym Supermena i obyłoby się bez reszty.

23.Co jest Twoim najgorszym nawykiem? 
 Zamartwianie się… o wszystko.

24.Od czego jesteś uzależniony? 
 Nie ma takiej rzeczy. Dobra kłamię… Książki i conversy.

25.Wymarzony zawód z dzieciństwa: 
 Nie marzyłam, o tym kim chcę zostać w przyszłości. 
 Chciałam po prostu być szczęśliwa.

26.Co denerwuje Cię najbardziej? 
 Zakłamanie i obłuda.

27.Co poprawia Ci nastrój? 
 Książki. Czytanie, kupowanie, pisanie… wąchanie.  Wszystko, co z książką związane.

28.Ulubione przysłowie: 
 Bezużyteczną rzeczą jest uczyć się, lecz nie myśleć, a niebezpieczną myśleć, ale nie uczyć się niczego.

29.Co jest w Tobie dziwnego? 
 A co nie jest? Ahah Ja cała dziwna jestem. :P

30.Trzy rzeczy, których utrata, byłaby bardzo bolesna: 
 Rodzina, rodzina, przyjaciele.

31.Co spędza Ci sen z powiek? 
 To, czego się boję, bądź obawiam.

32.Największa fobia:
 Płazy i gady.

33.Czego nie możesz się doczekać?
 Wydania kolejnej powieści. :-) Każdej wizyty męża. ;)

34.Co czujesz, gdy piszesz?
 Spokój, radość, spełnienie.

35.Rzecz, bez której nie wyjdziesz z domu: 
 Telefon.

36.Jak umilasz sobie codzienność? 
 Czytam, bądź piszę.

37.Jakie pytanie zadajesz sobie najczęściej? 
 Jak to możliwe, że jesteś taka cudowna? Nie no żartuję. :P

38.Jaką pogodę lubisz najbardziej? 
 Chyba każdą.

39.Co Cię najmocniej stresuje?
 Świat i to, co dzieje się wokoło.

40.Kto jest najważniejszą osobą w Twoim życiu? 
 Rodzina jest dla mnie najważniejsza.

41.Jaką cechę charakteru chciałabyś/chciałbyś posiadać? 
 Wytrwałość.

42.Czy wierzysz w duchy? 
 Tak.

43.Jaką nadprzyrodzoną zdolność chciałabyś/chciałbyś posiadać? 
 Tarczę (coś jak miała Bella ze Zmierzchu :P) Chyba, że mogłabym mieć moce Supermana. :P :-)

44.Co motywuje Cię do działania? 
 W pisaniu ludzie, a zwłaszcza ich komentarze (te pozytywne oczywiście). A w życiu   codziennym, dzieciaki rzecz jasna. :-)

45.Jedna rzecz, którą chciałabyś/chciałbyś zmienić w swoim wyglądzie:
 Przydałoby się pozbyć nieco „puchatości”. Poza tym jest okej. :-)

46.Tytuł piosenki, która doskonale opisuje Twoje życie:
 Christina Perri - "Human".

47.Na co marnujesz najwięcej czasu? 
 Na sprzątanie. :/

48.Co planujesz osiągnąć w tym roku? 
 Chciałabym wydać kolejną książkę. :-)

49.Jak widzisz siebie za 10 lat? 
 Piękna i bogata haha nie no żarcik.
Szczęśliwa w swoim domku z dziećmi i mężem. Siedzę na tarasie pijąc kawę,  pisząc kolejną powieść.

50.Zareklamuj swoją ostatnią książkę (3-4 zdania): 
"Córka pedofilia" to powieść przede wszystkim o miłości, jej sile i mocy uzdrawiania. O tym jak obojętność niszczy, a ocenianie tego, co widzimy na pierwszy rzut oka bywa zgubne i mylące.


Dziękuję serdecznie!


13 komentarzy:

  1. Ostatnio miałam przeczytać przeczytać powieść autorki, więc tym bardziej wywiad czytałam z przyjemnością.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kojarzę autorkę, nie czytałam co prawda jej twórczości, choć przyznaję jestem jej ciekawa :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Pełna kulturka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się czyta, a jej książkę kojarzę chociaż nie czytałem. Może kiedyś nadrobię ją ale nie mam bladego pojęcia kiedy.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już dużo recenzji o książce autorki, ale sama jeszcze nie miałam jeszcze okazji po nią sięgnąć, trzeba nadrobić braki, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczegółowe pytania i ciekawe odpowiedzi. Powieść autorki jeszcze przede mną

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam autorki, ani jej książki, ale wywiad jak zawsze świetny ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam autorki, tytuł książki obił mi się wcześniej o uszy. Świetny wywiad, dobrze się czytało odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Autorka wyglada na miją osobę, jednak jej ksiażka to porażka :( więc uciekam od niej najdalej jak mogę .. a wywiad bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł na przepytankę! Dowiedziałam się bardzo dużo ciekawych faktów o autorce, a to najważniejsze.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam dużo z tą autorką wspólnego, dlatego koniecznie muszę przeczytać coś od tej autorki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy wywiad ale to jak zwykle! ;)

    Pozdrawiam,
    Luna Fisher

    OdpowiedzUsuń
  12. Autorka wydaje się być całkiem spoko babką! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kojarzę nazwisko autorki, wydaje się przemiłą osobą :)

    OdpowiedzUsuń

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś NASZA KSIĘGARNIA "Opowiem ci, mamo" to pięknie zilustrowana se...