ZAPOWIEDŹ - "Zakazany układ" K.N. Haner

Przedstawiam Wam książkę, która naprawdę skradła moje serce! 

Fakt, swoją przygodę z twórczością K.N. Haner zaczęłam stosunkowo niedawno, ale dzięki temu mam wyjątkową możliwość, w niewielkich odległościach czasowych, poznawać jej kolejne powieści i dostrzec, jak bardzo ewoluował styl autorki.

Według mnie "Zakazany układ" to jak dotąd najlepsza powieść Królowej Dramatów!



PREMIERA: 14 LUTEGO!







Nowa seria Królowej dramatów!


Nicole żyje w toksycznym i destrukcyjnym związku z mężczyzną, który zaopiekował się nią po śmierci jej rodziców. Pewnego dnia, gdy po raz kolejny zostaje przez niego pobita, postanawia popełnić samobójstwo. Ucieka z domu i dociera nad urwisko, żeby skoczyć prosto do oceanu.


W tym samym momencie, w którym dziewczyna zamierza odebrać sobie życie, miejscowi gangsterzy wykonują brutalną egzekucję, której Nicole staje się przypadkowym świadkiem. Zamiast umrzeć, trafia prosto do domu mafiosa — Marcusa Accardo. Mężczyźnie imponuje to, że Nicole nad życie pragnie śmierci. Świat mafii nie jest jednak prosty, a pojawienie się kobiety w samym centrum gangsterskiego piekła nie zwiastuje niczego dobrego.


Początkowa nienawiść i strach między Marcusem a Nicole przeradzają się w fascynację oraz namiętność. Marcus zaczyna współczuć Nicole, gdy się dowiaduje, co ją spotkało. Oboje zgadzają się na układ, który ma na celu wyeliminowanie największego wroga Marcusa — Aleksandra Modano. Brutalne zasady gangsterskiego świata są jednak niewzruszone, dlatego gdy w grę zaczynają wchodzić uczucia, wszystko się komplikuje. Niebezpieczeństwo pojawia się na każdym kroku, a jedna chwila nieuwagi może doprowadzić do tragedii, której ceną jest ludzkie życie.



Mafia. Miłość. Zemsta. Zakazany układ.

--------------------------------------------------------------



Muszę się Wam również pochwalić, iż miałam zaszczyt napisać rekomendację dla tej niesamowitej powieści, z czego jestem naprawdę dumna.






Mam nadzieję, że jesteście zaintrygowani. 
Uważam także, że nawet jeśli ktoś z Was miał jakieś drobne zastrzeżenia do poprzednich książek autorki, to i tak powinien po nią sięgnąć, by przekonać się na własnej skórze, że Kasia potrafi genialnie zagrać na emocjach czytelników i napisać coś totalnie oszołamiającego! To historia, którą się kocha i nienawidzi zarazem! 
Wkrótce na blogu pojawi się również recenzja, na którą już serdecznie zapraszam! 

16 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie poznałam książek tej autorki. Mam jej twórczość dopiero w planach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobnie jak Wiola dopiero planuję poznać twórczość autorki.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja również nie znam jeszcze twórczości autorki, ale nie wiem czy są one dla mnie stworzone. Jakoś nie czuje żeby mnie ciągnęło do nich, więc póki co odpuszczę ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie, więc możliwe, że się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wstrzymam się dopóki nie przeczytam recenzji/opinii o niej.

    Pozdrawiam
    http://ksiazki-czytamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Po takiej rekomendacji grzechem byłoby nie sięgnąć po tę książkę :) Skuszę się na pewno, zwłaszcza, że bardzo podobała mi się seria "Mafijna miłość" autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka niestety nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie nie nie, to nie dla mnie.. ;) kompletnie nie przemawia do mnie literatura seksu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poczekam na Twoją recenzję, może wtedy przeczytam, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam autorki, ale ta książka jest raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze sobie zapisać tą pozycje i przeczytać niebawem. :)

    Pozdrawiam,
    Luna Fisher

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rekomendacji i rzeczywiście, dla mnie też Zakazany układ, póki co jest najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rekomendacji! Ja nie polubiłam się z autorką, ale skoro tak zachwalasz to może, dam jej jeszcze jedną szansę na odkupienie win :D
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam tę książkę, mój cudowny patronat, a Piekielna miłość to dopiero złoto :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Pełna kulturka

    OdpowiedzUsuń
  15. Książka majstersztyk już dawno nie wciągnęła mnie żadna książka jak ta szkoda że tak długo trzeba czekać na czesc druga:(

    OdpowiedzUsuń

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś NASZA KSIĘGARNIA "Opowiem ci, mamo" to pięknie zilustrowana se...