Z autorem za pan brat! - Sekrety K.C. Hiddenstorm! :-)




K. C. Hiddenstorm jest autorką dwóch nieszablonowych, niezwykle mrocznych i pochłaniających powieści: "Władczyni Mroku" oraz "Po złej stronie lustra". 
Jeśli jeszcze ich nie znacie, musicie to koniecznie nadrobić! 
Osobiście polecam z całego serca!


Zapraszam na recenzje i jedyny taki wywiad:






1.  ­­Zdjęcie:



2.Imię i nazwisko: 
Karina.

3.Pseudonim:
K. C. Hiddenstorm.

4.Wiek :-): 
Urodziłam się 1 marca 1987 roku, łatwo więc policzyć. :-) 

5.Znak zodiaku: 
Ryby.

6.Trzy największe zalety: 
Wyobraźnia, poczucie humoru, empatia.

7.Trzy największe wady: 
Lenistwo, impulsywność, bałaganiarstwo.

8.Hobby: 
Pisanie to zasadniczo moje hobby.                                                                                                                                                                                                                               
9.Miejsce zamieszkania (miasto, miejscowość): 
Białystok.

10.Ulubiony kolor: 
Czarny.

11.Ulubiona potrawa: 
Przepadam za sushi, uwielbiam steki, ale właściwie nie mam jednej szczególnie 
ulubionej potrawy.

12.Ulubiony zespół/wykonawca muzyczny: 
    Trochę zajęłoby mi wymienienie wszystkich.

13.Ulubiony film/serial: 
Mój ulubiony serial to „Dr House”, filmów jest zdecydowanie za dużo, bym
umiała wskazać tylko jeden.

14.Ulubiony aktor: 
    Jest ich kilku.

15.Ulubiony gatunek literacki: 
Horror, fantastyka, science fiction. 

16.Ulubiona książka: 
„Cmętarz zwieżąt” (tak, ta błędna pisownia jest celowa).

17.Ulubiony cytat: 
"Jest niedobrze. Próbowałem spać przez ostatnie pół godziny i nie mogłem (…)
Tego popołudnia czytałem to, co napisałem… I to wydawało mi się żywe. Wiem, 
że wydaje się żywe, bo moja wyobraźnia uzupełnia to drobiazgami, których 
inna osoba nie potrafiłaby zrozumieć. Chciałem powiedzieć, że to próżność. Ale 
to wygląda również jak jakieś czary… A ja po prostu nie mogę żyć w tej  
teraźniejszości. Oszalałbym, gdybym w niej żył."

                                                                                    John Fowles „Kolekcjoner”

18.Autor, którego książki kupujesz w ciemno: 
     Stephen King.

19.Ulubiony bohater literacki: 
Roland Deschain.

20.Książka, do której często wracasz: 
Wracam do wszystkich książek, które bardzo mi się spodobały.

21.Jakich lektur unikasz? 
Nudnych i idiotycznych.

22.Trzy przedmioty, które warto zabrać na bezludną wyspę:
     Poradnik „Jak wydostać się z bezludnej wyspy”, tyle że właściwie mogłoby mi 
się tam spodobać… No więc w takim wypadku chciałabym mieć: laptop, by 
pisać słuchać muzyki (najlepiej z baterią, która wytrzyma całe dekady),
alkohol (tu wybredna nie jestem, byle w ilościach hurtowych) oraz książki, 
bardzo dużo książek.

23.Co jest Twoim najgorszym nawykiem? 
Nie wiem, chyba nie mam żadnych paskudnych nawyków.

24.Od czego jesteś uzależniona?  
Od kotów (jakkolwiek dziwnie to brzmi).

25.Wymarzony zawód z dzieciństwa:  
      Paleontolog. 

26.Co denerwuje Cię najbardziej? 
      Najczęściej bezmyślne zachowanie ludzi, ich okrucieństwo wobec zwierząt. 

27.Co poprawia Ci nastrój? 
Muzyka.

28.Ulubione przysłowie:  
Nie rzucaj pereł przed wieprze.

29.Co jest w Tobie dziwnego? 
Bardzo dużo rzeczy. Bardzo!

30.Trzy rzeczy, których utrata, byłaby bardzo bolesna: 
      Na pewno nie byłyby to rzeczy materialne.

31.Co spędza Ci sen z powiek? 
     Śpię prawie tyle co kot, zatem chyba nic.

32.Największa fobia:  
Pająki.

33.Czego nie możesz się doczekać? 
Aż skończę pisać trzecią powieść.

34.Co czujesz, gdy piszesz? 
Szczęście, desperację, rozpacz, gniew, bezsilność, ekstazę… wszystko to, co czują 
bohaterowie opisywanej przeze mnie historii.

35.Rzecz, bez której nie wyjdziesz z domu: 
     Nigdy nie zdarzyło mi się wyjść z domu bez ubrania.

36.Jak umilasz sobie codzienność? 
     Bujam w obłokach.

37.Jakie pytanie zadajesz sobie najczęściej? 
„O co mi, do kur** nędzy, chodzi?”

38.Jaką pogodę lubisz najbardziej? 
Słoneczną z przyjemną temperaturą oscylującą w okolicach dwudziestu pięciu 
stopni Celsjusza.   

39.Co Cię najmocniej stresuje? 
Chyba ja stresuję samą siebie.

40.Kto jest najważniejszą osobą w Twoim życiu? 
Moi bliscy.

41.Jaką cechę charakteru chciałabyś/chciałbyś posiadać? 
Wydaje mi się, że mam wszystkie, które mieć powinnam. Jedynie czasem 
chciałabym manipulować przy ich intensywności; wzmacniać jedną cechę, 
osłabiać inną.

42.Czy wierzysz w duchy? 
     Tak.

43.Jaką nadprzyrodzoną zdolność chciałabyś/chciałbyś posiadać? 
     Całą gamę zdolności psychokinetycznych, szczególnie zaś telekinezę. 

44.Co motywuje Cię do działania? 
Świadomość, że nie będę żyła tysiąc lat.

45.Jedna rzecz, którą chciałabyś/chciałbyś zmienić w swoim wyglądzie: 
Niech to będzie mój mały sekret. 

46.Tytuł piosenki, która doskonale opisuje Twoje życie: 
     Nie potrafię podać konkretnego tytułu, wszystko zależy od sytuacji, od mojego 
nastroju, postrzegania danej chwili.

47.Na co marnujesz najwięcej czasu? 
     Na sen.

48.Co chciałabyś/chciałbyś jeszcze osiągnąć w tym roku? 
     Skończyć pisać książkę, choć z moim tempem… szczerze w to wątpię.

49.Jak widzisz siebie za 10 lat? 
     Nie wybiegam tak daleko w przyszłość.

50.Zareklamuj swoją ostatnią książkę (3-4 zdania): 
Jeśli chcecie kompletnie zatracić się gdzieś między jawą a fikcją, jeśli zawsze 
zastanawialiście się, jaki smak ma obłęd, jeśli chcecie przekonać się, czy ludzka 
psychika ma jakiś punkt krytyczny, sięgnijcie po „Po złej stronie lustra”.

Dziękuję serdecznie!

4 komentarze:

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś NASZA KSIĘGARNIA "Opowiem ci, mamo" to pięknie zilustrowana se...