Z autorem za pan brat! - Poznajcie sekrety Jolanty Bartoś! :-)




Kochani!

Dziś na moje pytania odpowie Jolanta Bartoś, autorka książek: "Niepokorna" i "Jad", który całkiem niedawno miał swoją premierę. Pierwszą powieść wygrałam w kwietniu na stronie Jolanta Bartoś - strona autorska. Wtedy jeszcze nie miałam pojęcia, że wkrótce założę bloga i będę mogła poznać pisarkę tak blisko. Jak widać marzenia mogą się spełniać, tzn. można je spełniać! :-)

Zapraszam na recenzje i wywiad:





1.  ­­Zdjęcie:


2.Imię i nazwisko: 
Jolanta Bartoś.

3.Pseudonim:-

4.Wiek :-): 
48.

5.Znak zodiaku: 
Panna.

6.Trzy największe zalety: 
Lubię porządek, jestem obowiązkowa, kreatywność.

7.Trzy największe wady: 
Czystoholizm, pracoholizm, nadmierna kreatywność.

8.Hobby: 
Oprócz pisania powieści: beading, kanzashi, karczoch, haft krzyżykowy, 
szydełko… kocham wszystkie robótki ręczne. Uwielbiam rękodzieło. 

9.Miejsce zamieszkania (miasto, miejscowość): 
Leszno.

10.Ulubiony kolor: 
Kobaltowy.

11.Ulubiona potrawa: 
Rosół mojej Mamy i uwielbiam chińszczyznę.

12.Ulubiony zespół/wykonawca muzyczny: 
The Canadian Tenors.

13.Ulubiony film/serial: 
Nie oglądam seriali, lubię filmy trzymające w napięciu.

14.Ulubiony aktor: 
Ciężko wymienić jednego, ale kiedyś lubiłam Davida Jamesa Elliotta. ;)

15.Ulubiony gatunek literacki: 
Kryminał, thriller, sensacja.

16.Ulubiona książka: 
Nie wiem, jak to się ma do odpowiedzi wyżej ;) ale „Alchemik”.

17.Ulubiony cytat: 
„To możliwość spełniania marzeń sprawia, że życie jest tak fascynujące”.

18.Autor, którego książki kupujesz w ciemno: 
Dean Koontz, Stephen King.

19.Ulubiony bohater literacki: 
Nie mam takiego.

20.Książka, do której często wracasz: 
„Alchemik”.

21.Jakich lektur unikasz? 
Mdłych romansów z cukierkowymi lalkami.

22.Trzy przedmioty, które warto zabrać na bezludną wyspę:
Worek koralików, worek narzędzi i faceta, który upoluje żarcie i zrobi tratwę. ;)

23.Co jest Twoim najgorszym nawykiem? 
Nie mam nawyków, które drażniłyby mnie lub kogokolwiek. Przynajmniej nic 
mi o tym nie wiadomo.

24.Od czego jesteś uzależniony? 
Od kawy. ;)

25.Wymarzony zawód z dzieciństwa: 
Powieściopisarz.

26.Co denerwuje Cię najbardziej? 
Bałagan.

27.Co poprawia Ci nastrój? 
Rozmowa z przyjacielem.

28.Ulubione przysłowie: 
Nie mam takiego.

29.Co jest w Tobie dziwnego? 
Oprócz szpilek? ;)

30.Trzy rzeczy, których utrata, byłaby bardzo bolesna: 
Rzeczy materialne można jakoś odżałować. Czasami jestem wściekła, że coś 
zgubię, ale to mija. Natomiast nie umiem sobie poradzić ze stratą najbliższych 
mi osób. Obojętnie ile czasu minęło, tak samo boli.

31.Co spędza Ci sen z powiek? 
Mam czyste sumienie, więc śpię dobrze.

32.Największa fobia: 
Nie ma nic takiego.

33.Czego nie możesz się doczekać? 
Na wszystko jest pora, a czas ucieka zbyt szybko. Warto się cieszyć tym co się 
ma.

34.Co czujesz, gdy piszesz? 
Czuję się spełniona.

35.Rzecz, bez której nie wyjdziesz z domu: 
Torebka!!!

36.Jak umilasz sobie codzienność? 
Dzień zaczynam od kawy, potem kolejna kawa…

37.Jakie pytanie zadajesz sobie najczęściej? 
Pominę to pytanie, bo nie zastanawiam się nad czymś wiekami.

38.Jaką pogodę lubisz najbardziej? 
Kocham wiosnę, gdy wszystko budzi się do życia; uwielbiam lato i lubię  
słoneczną jesień.

39.Co Cię najmocniej stresuje? 
Bałagan.

40.Kto jest najważniejszą osobą w Twoim życiu? 
Najważniejszy facet. ;)

41.Jaką cechę charakteru chciałabyś/chciałbyś posiadać? 
Mam za dużo talentów, każda kolejna zdolność byłaby niewykorzystanym 
marnotrawstwem.

42.Czy wierzysz w duchy? 
Czy wiara jest tym samym co święte przekonanie, że miało się do czynienia z 
duchem?

43.Jaką nadprzyrodzoną zdolność chciałabyś/chciałbyś posiadać? 
Nie chcę żadnej.

44.Co motywuje Cię do działania? 
Deadline.

45.Jedna rzecz, którą chciałabyś/chciałbyś zmienić w swoim wyglądzie: 
Jestem już w takim wieku, że akceptuję siebie taką jaka jestem. Wygląd to tylko 
powierzchowność, która może być złudna…

46.Tytuł piosenki, która doskonale opisuje Twoje życie: 
„Niepokonani” Perfect.

47.Na co marnujesz najwięcej czasu? 
Nie marnuję czasu, wykorzystuję go kreatywnie.

48.Co chciałabyś/chciałbyś jeszcze osiągnąć w tym roku? 
Mój plan – kolejna powieść. Napisana, bo premiera w przyszłym roku.

49.Jak widzisz siebie za 10 lat? 
Jeśli znowu podwyższą wiek emerytalny, to wiadomo… balkonik i biegiem do 
pracy… ;)

50.Zareklamuj swoją ostatnią książkę (3-4 zdania): 
„Jad” – powieść, która wciągnie Cię bez reszty w nurt toczącego się śledztwa, 
poruszy Cię do głębi i nie pozostawi obojętnym.


Dziękuję serdecznie!

4 komentarze:

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś NASZA KSIĘGARNIA "Opowiem ci, mamo" to pięknie zilustrowana se...