ZAPOWIEDŹ - "Terapia" Kathryn Perez

Przedstawiam Wam książkę, na którą naprawdę niecierpliwie czekam!

Premiera już 22 listopada!


To bez wątpienia jedna z najbardziej wyczekiwanych publikacji na serwisie lubimyczytac.pl!

Jestem zachwycona, że będę miała okazję poznać ją przedpremierowo i zrecenzować na blogu. 

Mam nadzieję, iż to będzie wspaniały początek mojej współpracy z Wydawnictwem NieZwykłym!


Czasami trzeba się zgubić, by się odnaleźć…

Jestem samotna.

Rozbita.

Żyletką tnę swoje odrętwienie, lecz otwieram w ten sposób jeszcze więcej ran.

Depresja, samookaleczanie, prześladowania… To moja codzienność.

Faceci, seks… To moja ucieczka.

Różnica pomiędzy prawdą a kłamstwem rozmywa się, pozostawiając mnie rozdartą, zdezorientowaną i zagubioną.

A kiedy demony zamieszkujące mój umysł usiłują mnie pokonać, dwaj mężczyźni, których kocham, starają się mnie uratować.

To moja historia o przyjaźni, miłości, cierpieniu i walce z samą sobą.

......................................................................................................................................................

​"Terapia to wciągająca historia, często okrutna i bolesna, ale równocześnie przynosząca nadzieję, ukazująca miłość i ukojenie. Mam wrażenie, że po przeczytaniu tej książki, stałam się lepszym człowiekiem." – Mia Sheridan, autorka bestsellera Bez Słów.

„Książka wciągnęła mnie od pierwszego rozdziału aż do samego końca. Pod względem emocji, zasługuje na dziesięć gwiazdek. Zdecydowanie polecam!” – Aleatha Romig, autorka bestsellerowego cyklu Consequences.

„Ta książka… TA KSIĄŻKA… łamie serca, jest jak emocjonalna kolejka górska… i jest tak okropnie, niesamowicie, przepięknie PRAWDZIWA. Czasami życie jest cholernie ciężkie, okrutne i bolesne jak diabli. Ale właśnie dlatego żyjemy, prawda? To sprawia, że szczęśliwe zakończenia są takie ważne, bo nabierają przy tym znaczenia. Polecam kupić Terapię już dziś!” – Madeline Sheehan, autorka bestsellerowego cyklu Niepokorna.




Jesteście zaintrygowani? 

Czekacie na tę pozycję?

Mogę Wam zdradzić, że Wydawnictwo NieZwykłe szykuje dla swoich czytelników jeszcze wiele równie ciekawych niespodzianek.


21 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie. Czekam zatem na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zaintrygowana. Okładka i opis przyciągają uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje się ciekawą pozycją :) Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta książka zwróciła moją szczególną uwagę. Jestem ciekawa Twoich wrażeń po lekturze.
    kocieczytanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O bardzo ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, zwykle nie czytam "zajawek", zapowiedzi czy tego typu tekstów. Ponieważ każdą książkę potrafią zobrazować jako coś tak świetnego i ponadczasowego, że powinna być znana minimum tak długo jak Biblia. Mniej więcej. Dlatego wstrzymam sięz opinią aż napiszesz jej recenzję ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa pozycja, ale kompletnie nie dla mnie. Mam jednak znajomą, która właśnie szuka takiej tematyki :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na tę książkę i przyznaję, że nie mogę się doczekać wydaje się naprawdę ciekawa :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Książek

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę miała okazję ją recenzować i już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Będę miała tę pozycje z pewnością na uwadze :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Na przełomie października/listopada ma do mnie przywędrować prebook tej książki. Nie mogę się już doczekać przeczytania tej książki, bo jej klimaty są tak bardzo oddalone od tego, co czytam normalnie, że aż jestem podekscytowana zapoznaniem się z nową tematyką :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie taka tematyka raczej po prostu nie interesuje. Nie wzbraniałabym się przed przeczytaniem jej, ale po prostu mam ciekawsze rzeczy na liście.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzję, mam nadzieję, że pojawi się już niedługo, pozdrawiam, Asia z ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy czuję się zaintrygowana. Obawiam się, że książka raczej by mnie zirytowała, ale nie wiem. Zobaczymy :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    oliviaczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. z miła chęcią bym się z nią zapoznała. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się interesująco, ale nie czuję potrzeby :<

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem niezwykle ciekawa tej książki, ciekawe czy Tobie się spodoba :)

    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś NASZA KSIĘGARNIA "Opowiem ci, mamo" to pięknie zilustrowana se...