Z autorem za pan brat!- Layla Wheldon i jej sekrety! :-)




Dziś zapraszam was serdecznie na niezwykle ciekawy wywiad z Laylą Wheldon, autorką bestsellerowej powieści "Dance. Sing. Love. Miłosny układ".

Zachęcam również do przeczytania recenzji książki.




1.Zdjęcie:

2.Imię i nazwisko:
Sandra Sotomska.

3.Pseudonim:
Layla Wheldon.

4.Wiek :-):
23.

5.Znak zodiaku:
Baran.

6.Trzy największe zalety:
Kreatywność, uczciwość, sumienność.

7.Trzy największe wady:
Zapominalstwo, spóźnialstwo, brak orientacji w terenie.

8.Hobby:
Pisanie, muzyka, czytanie, podróże, język angielski.

9.Miejsce zamieszkania (miasto, miejscowość):
Warszawa.

10.Ulubiony kolor:
Zielony.

11.Ulubiona potrawa:
Nie mam. ;)

12.Ulubiony zespół/wykonawca muzyczny:
Nie mam, za dużo ich jest. :D Między innymi Within Temptation, Linkin Park, The Pretty Reckless, Bon Jovi, Sia.

13.Ulubiony film/serial:
Nie mam ulubionych, bo za dużo jest tych filmów. ;) Co do seriali: „Grimm”, „Lucyfer”.

14.Ulubiony aktor:
Nie mam. :D

15.Ulubiony gatunek literacki:
Kurde, znowu nie mam. Czytam wszystko. :D

16.Ulubiona książka:
Eh…Nie mam. :D  Jednak więcej niż 4 razy czytałam „Harry’ego Pottera”.

17.Ulubiony cytat:
Kurde, jestem jakaś trudna, bo nie mam. :D  Lubię np. „Celuj w księżyc, bo nawet jeśli nie trafisz, będziesz między gwiazdami”.

18.Autor, którego książki kupujesz w ciemno:
Nie mam.

19.Ulubiony bohater literacki:
Niech będzie Hermiona, bo serio nie mam. :D

20.Książka, do której często wracasz: 
Więcej niż raz czytałam ‘Harry’ego Pottera” oraz sagę „Zmierzch”.

21.Jakich lektur unikasz?: 
Nie ma takich. ;)

22.Trzy przedmioty, które warto zabrać na bezludną wyspę:
Czytnik e-booków, prądnica, dobra kawa.

23.Co jest Twoim najgorszym nawykiem?
To, że nie mogę wstać z łóżka po pierwszym budziku. :D

24.Od czego jesteś uzależniony?
Kawa. *.*

25.Wymarzony zawód z dzieciństwa: 
Weterynarz.

26.Co denerwuje Cię najbardziej? 
Pretensjonalny ton głosu.

27.Co poprawia Ci nastrój?
Kawa, mój kot, mój chłopak, dobra książka.

28.Ulubione przysłowie:
Nie mam.

29.Co jest w Tobie dziwnego?
Wolę spać za dnia, a funkcjonować nocą. ;)  Jak mam wolne, to złapiecie mnie na nogach w nocy. 

30.Trzy rzeczy, których utrata, byłaby bardzo bolesna:
Muzyka, pisanie, miłość.

31.Co spędza Ci sen z powiek?
Czy wyrobię się ze wszystkim na czas.

32.Największa fobia:
Nie mam fobii.

33.Czego nie możesz się doczekać?
Jak skończę studia. :D

34.Co czujesz, gdy piszesz?
Odcinam się od rzeczywistości. 

35.Rzecz, bez której nie wyjdziesz z domu:
Słuchawki i telefon.

36.Jak umilasz sobie codzienność? 
Muzyką, kawą. ;)

37.Jakie pytanie zadajesz sobie najczęściej?
„Dlaczego ZNOWU zaspałam?!”  :D

38.Jaką pogodę lubisz najbardziej?
Jak jest umiarkowanie ciepło, tak 20-23 stopni. ;)

39.Co Cię najmocniej stresuje? 
Wystąpienia publiczne.

40.Kto jest najważniejszą osobą w Twoim życiu?
Moja ciocia i mój chłopak.

41.Jaką cechę charakteru chciałabyś/chciałbyś posiadać? 
Punktualność.

42.Czy wierzysz w duchy?
Nie.

43.Jaką nadprzyrodzoną zdolność chciałabyś/chciałbyś posiadać?
Latanie. *.*

44.Co motywuje Cię do działania?
Efekt końcowy.

45.Jedna rzecz, którą chciałabyś/chciałbyś zmienić w swoim wyglądzie:
Może ciemniejsze oczy, nie wiem w sumie. :D Mam piwne.

46.Tytuł piosenki, która doskonale opisuje Twoje życie:
Nie ma takiej w tej chwili. ;)

47.Na co marnujesz najwięcej czasu? 
Pisanie.

48.Co chciałabyś/chciałbyś jeszcze osiągnąć w tym roku?
Skończyć pisać dwie książki. 

49.Jak widzisz siebie za 10 lat?
Po studiach, z domkiem za miastem, z kilkoma wydanymi książkami na koncie. :D

50.Zareklamuj swoją ostatnią książkę (3-4 zdania):
„Dance, Sing, Love. Miłosny układ”:
Jest to opowieść o tancerce. Podążanie za głosem serca nie zawsze jest takie proste, jak się wydaje, i nie zawsze słuszne. Czasem kierowanie się rozumem jest najlepszą drogą, bo miłość, zamiast uszczęśliwiać, potrafi sprawiać ból. Zatrać się w historii pełnej pasji, pożądania, zwrotów akcji i gorących rytmów.


Dziękuję serdecznie!


18 komentarzy:

  1. Książki nie przeczytam, ale szanuję za gust muzyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam jej ff jeszcze za czasów, gdy było dostępne na wattpadzie.
    Jej książka stoi na mojej półce ale jakoś tak niekoniecznie mam ochotę się za nią zabrać.
    Bardzo fajne pytania i ciekawy wywiad.
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chciałam być weterynarzem xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Autorki nie znam a gatunek w którym się ona para jakoś jest mi obojętny więc może powiem coś ogólnego o wywiadzie. Wiesz trochę lepiej by się czytało gdyby autorka mówiła coś więcej niż jedno zdanie i ty jako osoba zadająca pytania mogłabyś trochę "pociągnąć ją za język", że się tak wyrażę. Ponieważ teraz wygląda to trochę jakby pisarka dostała listę pytań jakby do ankiety (i to z pliku "ogólne pytania dla każdego pisarza"), i jedną linijkę miejsca na odpowiedź. Ciekawiej by było jakby pytania troszkę spersonalizować.

    Pozdrawiam i zaprasam do siebie
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym polega ten cykl. Powstała lista dociekliwych pytań, zainspirowanych dawnymi "Złotymi myślami", na które odpowiadają autorzy. To już od nich zależy, czy jednym słowem, czy kilkoma zdaniami. To ma być głównie zabawa, pozwalająca poznać pisarzy z innej perspektywy, niż tylko napisana powieść.:-) Z tego co zauważyłam, podoba się zarówno autorom, jak i czytelnikom, ale wkrótce zamierzam również wprowadzić normalne, dopracowane wywiady.
      Pozdrawiam. :-)

      Usuń
  5. Nie wiem czy przeczytam tę książkę, bo milion innych czeka, ale kiedy patrzę na wiek współczesnych autorów to stwierdzam, że najwyższy czas brać się za pisanie :-) pozdrawiam Asia z ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka przeczytana i czekam z niecierpliwością na kolejną część :) Ciekawy post

    OdpowiedzUsuń
  7. Książki nie miałam okazji przeczytać ale z autorką łączy mnie jak widzę słabość do serialu Lucyfer :)

    Pozdrawiam, Magda
    https://booksbymags.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mówiłam, że lubię Twoje wywiady? Są lekkie i przyjemne :) świetnie się czyta :) Pozdrawiam i czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam tej autorki Miłosny układ, a po tym wywiadzie jeszcze bardziej nie mogę doczekać się jej nowych książek :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki jeszcze nie czytałam, ale zazdroszczę autorce (oczywiście pozytywnie), że w takim wieku udało jej się wydać powieść, która spotkała się z tak pozytywnym odbiorem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostrzegam w niej podobieństwo do siebie xd
    Czytałam jej książkę i jestem zachwycona :) Nie mogę się doczekać kolejnej części, bo zostawiła takie zakończenie, że... Ach.

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Ksiażek

    OdpowiedzUsuń
  12. Kawa, mój kot, mój chłopak, dobra książka- dokładnie jak u mnie :D Chociaż oprócz kawy cała reszta potrafi też napsuć mi krwi :D Bardzo lubię te Twoje "złoto myślowe" cykle :D
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. 3 największe wady - utożsamiam się XD, szczególnie, że jesteśmy równolatkami. Dużo się rzeczy sprawdza tych samych, pewnie bym się dogadała z autorką :). Dużo słyszałam o jej książce, ale jeszcze nie wpadła mi w łapki, dlatego trzeba nadrobić!
    #SadisticWriter

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomyśleć, że jest ona młodsza ode mnie :P swoją drogą ciekawy pomysł na przedstawianie autorów ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy wiele ze sobą wspólnego :)
    Pozdrawiam, Dominika z Zaczytana D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawych rzeczy człowiek może się dowiedzieć. Czekam na kolejne wywiady i życzę wielu nowych "perełek" do odkrycia.

    OdpowiedzUsuń

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś NASZA KSIĘGARNIA "Opowiem ci, mamo" to pięknie zilustrowana se...