Kiki BOX

Kiki BOX



Każdy, kto odwiedza mnie regularnie na Instagramie, z pewnością zdążył już dostrzec wspaniałe pomoce dydaktyczne od Kiki BOX, które od jakiegoś czasu umilają nam chwile w domu. Dzięki nim udało nam się omówić wiele interesujących, wartościowych tematów i to w sposób niebywale przyjemny, przystępny, a także zapadający w pamięć.  Nauka przez zabawę jest bowiem formą przynoszącą najlepsze i najbardziej trwałe efekty, dlatego takie pomoce kochamy całym sercem!







Doskonale pamiętam emocje, które towarzyszyły mi, gdy przypadkiem natknęłam się na stronę Kiki BOX. Miałam wrażenie, że wreszcie znalazłam to, czego tak usilnie szukałam, albowiem piękna, solidnie wykonana skrzynka zawierała absolutnie wszystkie uwielbiane przeze mnie elementy, wszechstronnie rozwijające, wspierające kreatywność, a przede wszystkim, przemieniające edukację w niezapomnianą, pasjonującą przygodę!







W skład takiego pięknego boxu wchodzą: dwie drewniane tace sensoryczne, przedstawiające rakietę oraz Saturna, które można wysypywać rozmaitym materiałem suchym bądź wylepiać ciastoliną, 8 drewnianych puzzli, ukazujących cykl rozwoju motyla i tulipana, multisensoryczną tacę z rysikiem idealną do nauki pisania, kolorowe pomponiki, karty trójdzielne z wizerunkiem planet oraz woreczek pełen drewnianych literek, a wszystko to zamknięte w ślicznej i trwałej, drewnianej skrzynce! Wszystkie te przepiękne produkty zostały wykonane z pasją i niebywałą starannością, a przede wszystkim są bezpieczne i silnie angażują dziecko! Nie tylko zachwycają wizualnie, ale wspaniale rozwijają kreatywność, skupienie, motorykę małą, a także doświadczenia zmysłowe, które są przecież tak istotne dla prawidłowej wrażliwości sensorycznej.







Te piękne pomoce dydaktyczne są nieopisaną pomocą przy omawianiu zagadnień z zakresu nauki o organizmach i ich rozwoju, wszechświecie, a także nauki pisania, czytania, jak i szeroko pojętej edukacji matematycznej. To jedna z tych "zabawek", która pełni wiele funkcji, napędza kreatywność dziecka, jak i rodzica, a także rośnie z dzieckiem, zatem posłuży mu przez naprawdę długi okres. My już zdążyliśmy je pokochać całym sercem i towarzyszą nam niemal codzienne! Polecamy gorąco!


Zestaw możecie kupić tu:

https://kikibox.pl/pl/p/Kiki-BOX/74






2 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się podobają wszelkie dydaktyczne, sensoryczne zabawki. Dzieci jeszcze nie mam, więc na razie takie tylko prezentuję :D

    OdpowiedzUsuń

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś NASZA KSIĘGARNIA "Opowiem ci, mamo" to pięknie zilustrowana se...