Z autorem za pan brat! - Poznajcie sekrety K.N. Haner!




Dziś na moje pytania w ramach cyklu "Z autorem za pan brat!" odpowiada K.N. Haner, autorka dwóch gorących serii: "Mafijna miłość" oraz "Miłość w rytmie rocka".


Zapraszam również na recenzje (wkrótce pojawią się opinie kolejnych części).






Miłej lektury! :-)


1.Zdjęcie:



2.Imię i nazwisko: 
Katarzyna Nowakowska.

3.Pseudonim: 
K.N. Haner.

4.Wiek :-): 
29 lat.

5.Znak zodiaku: 
Waga.

6.Trzy największe zalety: 
Otwartość, optymizm, upór.

7.Trzy największe wady: 
Naiwność, wrażliwość, nie potrafię być asertywna.

8.Hobby: 
Pisanie, czytanie, gotowanie.

9.Miejsce zamieszkania (miasto, miejscowość): 
Ząbki.

10.Ulubiony kolor: 
Nie mam.

11.Ulubiona potrawa: 
Nie mam.

12.Ulubiony zespół/wykonawca muzyczny: 
Słucham różnorodnej muzyki.

13.Ulubiony film/serial: 
Praktycznie nie oglądam seriali, ani TV.

14.Ulubiony aktor: 
Bruce Willis.

15.Ulubiony gatunek literacki: 
Romans.

16.Ulubiona książka: 
Nie potrafię wybrać jednej.

17.Ulubiony cytat: 
Nie zaznaczam cytatów w książkach.

18.Autor, którego książki kupujesz w ciemno: 
Colleen Hooveer.

19.Ulubiony bohater literacki: 
Christian Grey.

20.Książka, do której często wracasz: 
Staram się czytać nowości, bo nie mam czasu wracać do tego, co już czytałam. 

21.Jakich lektur unikasz? 
Szkolnych. (śmiech)

22.Trzy przedmioty, które warto zabrać na bezludną wyspę: 
Książki, lampę naftową, paliwo.

23.Co jest Twoim najgorszym nawykiem? 
Nie mogę się do tego publicznie przyznać. (śmiech)

24.Od czego jesteś uzależniony? 
Od pisania i czekolady.

25.Wymarzony zawód z dzieciństwa: 
Sprzedawca w kiosku.

26.Co denerwuje Cię najbardziej? 
Hipokryzja i brak pokory.

27.Co poprawia Ci nastrój? 
Pisanie, słuchanie muzyki, film. Chwile spędzone z najbliższymi.

28.Ulubione przysłowie: 
"Na pohybel skur…" (śmiech)

29.Co jest w Tobie dziwnego? 
Podobno jestem niesympatyczna. (śmiech)

30.Trzy rzeczy, których utrata, byłaby bardzo bolesna: 
Jeśli chodzi o rzeczy, to na pewno laptop, pendrive i moje książki. (śmiech)

31.Co spędza Ci sen z powiek? 
Ludzka głupota i zazdrość.

32.Największa fobia:
Arachnofobia.

33.Czego nie możesz się doczekać? 
Wydania kolejnej swojej książki.

34.Co czujesz, gdy piszesz? 
Jestem odprężona. To mnie relaksuje.

35.Rzecz, bez której nie wyjdziesz z domu: 
Telefon.

36.Jak umilasz sobie codzienność? 
Staram się być pogodna i myśleć optymistycznie.

37.Jakie pytanie zadajesz sobie najczęściej? 
Która godzina? (śmiech)

38.Jaką pogodę lubisz najbardziej? 
Słoneczną, ale nie upał. Nie lubię jesiennej chandry.

39.Co Cię najmocniej stresuje? 
Problemy moich bliskich.

40.Kto jest najważniejszą osobą w Twoim życiu? 
Moja rodzina i mój narzeczony.

41.Jaką cechę charakteru chciałabyś/chciałbyś posiadać? 
Chciałabym być bardziej „twarda” i mniej emocjonalna.

42.Czy wierzysz w duchy? 
Tak.

43.Jaką nadprzyrodzoną zdolność chciałabyś/chciałbyś posiadać? 
Chciałabym czytać w ludzkich myślach.

44.Co motywuje Cię do działania? 
Wyznaczenie sobie kolejnego celu.

45.Jedna rzecz, którą chciałabyś/chciałbyś zmienić w swoim wyglądzie: 
Chciałabym schudnąć! (śmiech)

46.Tytuł piosenki, która doskonale opisuje Twoje życie: 
"Bring me to Life" – Evanescence.

47.Na co marnujesz najwięcej czasu? 
Na siedzenie na fejsie! (śmiech)

48.Co chciałabyś/chciałbyś jeszcze osiągnąć w tym roku? 
W tym roku osiągnęłam nawet więcej niż planowałam. Kolejne cele zostawiam na kolejny rok.

49.Jak widzisz siebie za 10 lat? 
Chciałabym mieć wydanych kilkadziesiąt powieści i pisać nowe w swoim wymarzonym drewnianym domku na Mazurach lub Kaszubach. 

50.Zareklamuj swoją ostatnią książkę (3-4 zdania): 
Czwarta część "Na szczycie" to kontynuacja historii Rebeki i Sedricka. Jest jednak wyjątkowa, bo w tekście znajdują się fragmenty z perspektywy Sedricka i pozwalają spojrzeć na wiele spraw zupełnie inaczej. Według moich czytelniczek, to całkowicie inna część, bardzo emocjonalna, mniej kontrowersyjna, ale pokazująca zmiany, jakie zachodzą w bohaterach.

Dziękuję serdecznie!


21 komentarzy:

  1. Nie znam tej autorki, ale to dlatego, że nie spejalnie śledzę nowości wydawnicze z tej kategorii literackiej.

    Pozrawiam
    http://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam autorki, ale wywiad bardzo fajny.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kojarzę autorkę, ale jeszcze nic spod jej pióra nie czytałam. Mam wrazenie, ze jej książki mogą byc podobne do 50 Twarzy Greya, co bardzo mnie odpycha.

    Pozdrawiam,
    mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też w ciemno kupuję książki Hoover. Szkoda, że autorka nie potrafiła wymienić w wywiadzie jakichś ulubionych książek, zespołów itp. nawet jeśli lubi ich wiele.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy post, zawsze miło poznać nieco bliżej ciekawych autorów :)

    Pozdrawiam,
    iskraczyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam autorki ani jej żadnej książki, może kiedyś poznam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc, nigdy o tej autorce nie słyszałam, dlatego fajnie, że przybliżasz takie osoby, pozdrawiam, Asia z ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam autorkę i mam raczej.. negatywne opinie na temat jej książek ;) no ale każdy lubi co innego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam nic o tej autorce, ale w sumie jej ksiązki to nie mój target. Aczkolwiek fajnie bardzo, że wpadłaś na taki pomysł postów i przybliżasz autorów:)

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również się przyznam bez bicia, że nie znam tej autorki i raczej nie sięgnę po jej książki, ale wywiad bardzo ciekawy;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej Autorki, ale po książki sięgnę z ciekawości.
    SErdecznie pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Miło poznać bliżej tę autorkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam autorki, ale wydaje się być sympatyczna :) mimo wszystko te brwi zwracają na siebie uwagę :) ale skoro takie lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Autorkę kojarzę, jednak nie interesują mnie jej książki :)
    A co do pytań, może odrobinę je zmienić? Kiedy je czytam wydają się takie hm... bez uczucia.
    Fajnie by było gdyby były inspirujące i troszkę ambitniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś nie mogę przekonać się do jej książek, ale kto wie może kiedyś dam im jeszcze szanse :)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dowiedziałam się paru ciekawych rzeczy, choć niedługo stuknie nam 1,5 rok znajomości :D

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Książek

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Kasię oraz jej twórczość <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło jest poznać jakiś autorów o których się nie słyszało! Bardzo fajna sprawa taki wywiad ale ostatnio już to pisałam. :)

    Pozdrawiam,
    lunafisher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem o co chodzi w tym poście, ale niech będzie,że jest ok.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://www.szeptyduszy.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś NASZA KSIĘGARNIA "Opowiem ci, mamo" to pięknie zilustrowana se...