Z autorem za pan brat! - Poznajcie Sandrę Borowiecką!



Dziś w moim dociekliwym cyklu niezmiernie miło mi gościć Sandrę Borowiecką, autorkę książek "Ani żadnej rzeczy", "Która jego jest", oraz "Przypadków Agaty W.", które już niedługo będą miały swoją premierę!

Standardowo zapraszam na recenzje oraz życzę miłej lektury :-)





1.Zdjęcie:

2.Imię i nazwisko:
Sandra Borowiecka.

3.Pseudonim:
S. M. Borowiecky.

4.Wiek :-):
29.

5.Znak zodiaku:
Waga.

6.Trzy największe zalety:
Same zalety, same zalety, same zalety. :P

7.Trzy największe wady:
Cierpliwości mi brak, cierpliwości… No cierpliwości mówię!

8.Hobby:
Czytanie bajek dla dzieci.

9.Miejsce zamieszkania (miasto, miejscowość):
Warszawa.

10.Ulubiony kolor:
Fuksja.

11.Ulubiona potrawa:
Ale tam, żeby jedna. Mamy domowe obiady! Pierogi!

12.Ulubiony zespół/wykonawca muzyczny:
Karl Jenkins, Nina Simone, Michael Buble, Lisa Gerrard… o rany, a to zaledwie kilku z wielu których uwielbiam…

13.Ulubiony film/serial:
"Dom", "Miś", "Rejs", "Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz", wszystkie z Louis`em De Funes`Em, "Stowarzyszenie Umarłych Poetów".

14.Ulubiony aktor:
Louis De Funes.

15.Ulubiony gatunek literacki:
Kryminał, sensacja.

16.Ulubiona książka:
"Mistrz i Małgorzata".

17.Ulubiony cytat:
"Mistrz i Małgorzata"; "Nie wiadomo, dlaczego wszyscy mówią do kotów „ty”, choć jako żywo żaden kot nigdy z nikim nie pił bruderszaftu."

18.Autor, którego książki kupujesz w ciemno:
Boris Akunin.

19.Ulubiony bohater literacki:
Nie mogę wybrać jednego. Byłoby to z mojej strony nadużycie.

20.Książka, do której często wracasz:
"Mistrz i Małgorzata", "Harry Potter", "Faust", "Klechdy Sezamowe".

21.Jakich lektur unikasz?
Tandetnych i głupich historii miłosnych.

22.Trzy przedmioty, które warto zabrać na bezludną wyspę:
Nóż, brezent, latarkę.

23.Co jest Twoim najgorszym nawykiem?
Palenie papierosów. I nałogowe kupowanie Książek. Chociaż książki jakoś da się znieść. Palenie to straszna strata pieniędzy i czasu. No trudno, co robić.

24.Od czego jesteś uzależniony?
Od wszystkiego co złe, miłe, subtelnie naganne i szkodliwe dla zdrowia.

25.Wymarzony zawód z dzieciństwa:
Dziennikarka.

26.Co denerwuje Cię najbardziej?
Mnie? Idiotyzm praktyczny. Niereformowalny.

27.Co poprawia Ci nastrój?
Muzyka. Jedzenie. Pisanie. Filmy.

28.Ulubione przysłowie:
Jeśli kto w ciebie kamieniem, to ty w niego chlebem. I ten chleb go zabije.

29.Co jest w Tobie dziwnego?
Zasadniczo wszystko.

30.Trzy rzeczy, których utrata, byłaby bardzo bolesna:
Pies, książki, moje kwiaty i rośliny.

31.Co spędza Ci sen z powiek?
Działalność mojego wydawnictwa.

32.Największa fobia:
Ja się boję wody. I już.

33.Czego nie możesz się doczekać?
Premiery książki "Przypadki Agaty W.".

34.Co czujesz, gdy piszesz?
Czuję, że jestem tu gdzie powinnam być i robię to co chciałam robić zawsze.

35.Rzecz, bez której nie wyjdziesz z domu:
Książka w torebce, słuchawki, odtwarzacz muzyki. Portfel też ważny.

36.Jak umilasz sobie codzienność?
Czytając. Słuchając muzyki. Filmy też lubię widzieć w tle, gdzieś za plecami sączące się z ekranu telewizora.

37.Jakie pytanie zadajesz sobie najczęściej?
Dokąd dalej?

38.Jaką pogodę lubisz najbardziej?
Chmury, mgła, wiatr. Jak się wtedy pisze!

39.Co Cię najmocniej stresuje?
Brak bezpieczeństwa.

40.Kto jest najważniejszą osobą w Twoim życiu?
Była babcia. Jest mama. I pies.

41.Jaką cechę charakteru chciałabyś/chciałbyś posiadać?
Więcej cierpliwości, mniej tupetu.

42.Czy wierzysz w duchy?
Tak.

43.Jaką nadprzyrodzoną zdolność chciałabyś/chciałbyś posiadać?
Ja? Te których potrzebuję już mam.

44.Co motywuje Cię do działania?
To, że stawiam sobie cel, o którym inni mówią, że się nie da. Wszystko się da.

45.Jedna rzecz, którą chciałabyś/chciałbyś zmienić w swoim wyglądzie:
Ja? Zmienić? Może te pyzate policzki, ale jak się nad tym zastanowić…

46.Tytuł piosenki, która doskonale opisuje Twoje życie:
"Simply The Best" Tina Turner.

47.Na co marnujesz najwięcej czasu?
Ja? A kto powiedział że marnuję?

48.Co chciałabyś/chciałbyś jeszcze osiągnąć w tym roku?
Wtaszczyć do mieszkania jodłę kaukaską mającą dwa metry wysokości. Podkreślam, ze mieszkam na poddaszu.

49.Jak widzisz siebie za 10 lat?
Widzę. Jakąś taką, niewyraźną, ale widzę ;) Z sukcesem siebie widzę, z pasją. Z radością. I z poczuciem, że było warto.

50.Zareklamuj swoją ostatnią książkę (3-4 zdania):
A co ja będę reklamować? Oparta na faktach historia dziewczyny, która odkryła, że w jej żyłach płynie Agape, reklamuje się sama!


Dziękuję serdecznie!


16 komentarzy:

  1. Świetna, młoda pisarka. Jeszcze będzie o niej głośno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam książek tej pisarki ale po odpowiedziach na pytania wnioskuje, że skoro jest ona tak pełną humoru kobietą to część tego humoru przelewa do książek. Jeśli wpadną mi w ręce jej książki to przeczytam ale w bliskiej przyszłości raczej bym na to nie liczył.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej autorce, ale dzięki tym pytania poznałam ją lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  4. O autorce jeszcze nie słyszałam, a szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planach przeczytać "Ani żadnej rzeczy", fabuła wydała mi się naprawdę fascynująca, pozdrawiam, Asia z ucztadladuszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma 29 lat? Wygląda na dobrze po 30stce. Co prawda książek jej nie przeczytam, jednak ciekawie się czyta takie posty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. HA! Znam tą panią, to chyba pierwsza autorka, z tego cyklu, którą kojarzę i nawet trochę współpracuję :)

    Pozdrawiam ciepło,
    Sara z Niesamowity Świat Książek

    OdpowiedzUsuń
  8. Autorkę poznałam niedawno bo kiedy szukała recenzentów do jej książki i już nie mogę się doczekać aż ją przeczytam! Ciekawy wywiad :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety autorki nie znam, jednak chyba chciałabym zapoznać się z jej twórczością :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedna książka pisarki przede mną. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytałam, ale słyszałam i mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Autorkę poznałam niedawno :) i czekam na moment kiedy przeczytam jej nową książkę

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie można jej nie polubić po tych odpowiedziach :D Widać, że z niej super kobieta :D
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Z polskimi autorami jestem bardzo do tyłu, mało ich czytam, mało ich znam, chcę to zmienić. Jeszcze dokładniej nie wiem kiedy, ale kiedyś.
    Bardzo ciekawy wywiad, sporo można się z niego dowiedzieć o autorce.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś NASZA KSIĘGARNIA "Opowiem ci, mamo" to pięknie zilustrowana se...