"Schuttergirl" C.D. Reiss




"Schuttergirl"
C.D. Reiss
WYDAWNICTWO KOBIECE
Liczba stron: 408
Ocena: 5/6




Hollywoodzki idol.

Rozchwytywana paparazzi.

Dwa światy, które kiedyś były nierozłączne.

Nigdy o niej nie zapomniałem. Ani na minutę. Czasem ją widzę, ale nigdy z nią nie rozmawiam. Oboje w biegu. Jesteśmy w tym samym mieście, w tym samym miejscu, w tym samym budynku, ale przepaść między nami jest zbyt duża. Aż do tego wieczoru.

Gdy ON stawał się światowej sławy gwiazdą, ja od zera budowałam karierę paparazzi. Teraz to nic dla mnie nie znaczy. Gdy odszedł, moje życie się rozpadło. Jesteśmy królem i królową po przeciwnych stronach Los Angeles. Nie zamieniamy ze sobą nawet słowa. Aż do tego wieczoru.


Nie da się ukryć, już hipnotyzująca okładka przyciąga uwagę i skutecznie kusi, by poznać treść, dołóżmy do tego intrygujący opis i każda miłośniczka magnetycznych romansów zapragnie wkroczyć do zagmatwanego świata Laine i Michaela. Gwiazdor i paparazzi, czy ta znajomość ma w ogóle jakąkolwiek przyszłość? Czy stojąc na dwóch przeciwnych końcach, można zajrzeć głębiej i dostrzec to, co dla oczu obcych jest niewidoczne? Zwłaszcza, że ta pozornie obca sobie dwójka skrywa gorącą tajemnicę...

"Nie musiałam z nim rozmawiać, żeby wykonywać swoją pracę. Tyle że mnie dotknął, a ja wciąż czułam prąd, który mnie przeszył na skutek tego dotyku. Jezu, jak ja go pragnęłam. I nienawidziłam się za to."

Uwielbiam emocjonujące, nieoczywiste historie o zakazanym uczuciu, które musi walczyć nie tylko z opinią publiczną, lecz głównie z mrocznymi demonami przeszłości. Te opowieści niemal zawsze fundują pasjonującą jazdę bez trzymanki, szczególnie, gdy są nakreślone tak sugestywnym piórem, jakim włada C.D. Reiss. Dołóżmy do tego fenomenalnie nakreślone, wyraziste postacie i ogarniającą ich namiętność, usilnie walczącą z poczuciem obowiązku, a otrzymamy fascynującą, obezwładniającą lekturę, od której nie sposób się oderwać ani na chwilę.

"Wierzyłam, że miłość jest wieczna. Wiedziałam, że ludzie powinni wybierać miłość, a nie pracę, tyle że to nie była miłość. To był szereg zbiegów okoliczności, który doprowadził do gorącego zbliżenia dwóch osób."

Bezsprzecznie, filarem tej hipnotyzującej opowieści są jak najbardziej przemawiające postacie, jakie momentalnie zyskują zainteresowanie oraz aprobatę czytelnika. Zarówno Michael, jak i Lane, żyją według ściśle ustalonych zasad, które mają za zadanie między innymi trzymać ich z daleka od niezbyt pięknej i łatwej przeszłości. Demony mają jednak to do siebie, że uwielbiają wracać w najgorszym z możliwych momentów, po to, by dosadnie namieszać. Spotkanie dawnych znajomych, przesycone nutką magii i intymności, stanowi w pewnym sensie pomost między teraźniejszością a minionymi latami.  Niespodziewanie wracają dawne emocje, uczucia, lecz także sprawy, o jakich byłoby lepiej zapomnieć, niestety nie jest to możliwe. Czy odrodzenie starej znajomości nie okaże się prawdziwą, nieodwracalną zgubą?  Czy minionych uczuć nie powinno się raz na zawsze zniszczyć?

"Postąpiłam słusznie i honorowo. Od razu się zorientowałam, dlaczego tak niewielu ludzi zadawało sobie ten trud, dlaczego tak wielu szło za głosem serca. Bo robienie tego, co ma sens, boli."

"Shuttergirl" jest powieścią nietuzinkową i nieoczywistą, dzięki czemu porywa już od pierwszej strony, hipnotyzuje i nie pozwala czytelnikowi przerwać lektury ani na sekundę. To gorący, magnetyczny, misternie skonstruowany, głęboki romans o zakazanym uczuciu i mrocznych demonach przeszłości, które prześladują i blokują szansę na prawdziwe szczęście. Wielowymiarowe, prawdziwe postacie, niebanalna fabuła, dopełniona przeciwnościami niesprawiedliwego losu, namiętne sceny, rozpalające zmysły i solidna porcja otumaniających emocji, jakich nie sposób uspokoić jeszcze długo po pożegnaniu się z bohaterami. Jeśli kochacie zadziorne, ekscytujące romanse, dopieszczone nutką świeżości, czeka was niezapomniana zabawa! Polecam gorąco!


Za możliwość poznania powieści, bardzo dziękuję Wydawnictwu!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś NASZA KSIĘGARNIA "Opowiem ci, mamo" to pięknie zilustrowana se...