ZAPOWIEDŹ - "Historia złych uczynków" Katarzyna Zyskowska-Ignaciak

Dziś Kochani przychodzę do was z zapowiedzią kolejnej fantastycznej premiery lutego. 
Już sam opis niesłychanie intryguje! Przekonajcie się sami!



Katarzyna Zyskowska-Ignaciak - "Historia złych uczynków"

PREMIERA- 28.02!







Połączyła ich miłość? Pożądanie? Przeznaczenie?
A może zło, które wydarzyło się dużo wcześniej?

Nina przyjeżdża na studia do Warszawy. Wierzy, że ma szansę na lepsze życie niż jej matka. Jednak dzień, w którym wsiada do samochodu z tajemniczym mężczyzną, zmienia wszystko nieodwracalnie. Nina wikła się w toksyczny, niebezpieczny związek.

Miłosz fascynuje ją i przeraża. Kontroluje. Uzależnia.
Zmusza do rzeczy, których nigdy by nie zrobiła.

A potem mężczyzna nagle znika. Zrozpaczona Nina zaczyna poszukiwania, które prowadzą ją do starego domu w przedwojennym letnisku. Domu, w którym dawno temu ktoś popełnił zły uczynek. Niejeden.

Czy Miłosz i Nina spotkali się przypadkowo?
A może są tylko kolejnym ogniwem historii, która zaczęła się dużo wcześniej?

I kto zapłaci za złe uczynki, które nigdy nie zostały ukarane?

---------------------------------------------------------------------------


"Ta książka nikogo nie pozostawi obojętnym. Uwiodła mnie i zniewoliła. Będę do niej wracać!"

Anna Dereszowska




Książkę można zamówić bezpośrednio u wydawcy: https://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,106868,Historia-zlych-uczynkow


lub na stronie empik.com: http://www.empik.com/historia-zlych-uczynkow,p1184297851,ksiazka-p

Na moim blogu wkrótce pojawi się przedpremierowa recenzja, na którą już serdecznie Was zapraszam!

12 komentarzy:

  1. Znam inne książki autorki bardzo lubię jej prozę. Muszę koniecznie przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jestem bardzo ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś na razie nie skręcam w kierunku książek tego gatunku.

    Pozdrawiam
    https://ksiazki-czytamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety książka kompletnie do mnie nie przemawia, ale okładkę ma boską!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tej pozycji, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie, ale czy przeczytam? Nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc nie wiem czy po to sięgnę, bo miałam pewne nieprzyjemności przy promocji tej książki i jakoś zostałam zniechęcona wystarczająco :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam autorki, ale okładka tej książki jest przepiękna 😍 Poczekam na Twoją recenzje i wtedy ostatecznie zadecyduje 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem... Teoretycznie mogłaby być całkiem niezła, a jednak coś mnie odstrasza... Jeszcze zobaczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie toksyczne relacje, poczekam na Twoją recenzję :)
    Book Beast Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie takie klimaty, ale mam tyle swoich zaległości to

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam wcześniej o tej książce, ale jakoś nie bardzo mnie zachęca. Niemniej jednak chętnie poczytam twoją opinię

    OdpowiedzUsuń

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś

"Opowiem ci, mamo, co robią psotne stwory" Ewa Podleś NASZA KSIĘGARNIA "Opowiem ci, mamo" to pięknie zilustrowana se...